Resor

LITEN blir snabbt STOR

Sitter och tänker på hur man själv var som barn, nu när jag tar hand om barn varje dag så känner man sådär extra mycket att man skulle vilja veta. Allt ifrån hur man åt, hur man gick, vad man våga göra, inte vågade, om man lyssnade, hur man fick mig att lyssna, hur mycket jag sova, om jag gillade att bada, ALLT blir jag nyfiken på :D
mamma, skriv ;)

- Första bilden jag och Linda Eriksson
- Andra bilden jag
- Tredje bilden jag
- Sista jag och min kusin Rebecca






Kommentarer
Postat av: rebecca

jag är ju inte din mamma men jag kan iaf svara på att du vågade göra det mesta;) och jag tyckte det var så kul att leka med dig för du alltid var så påhittig med vad vi skulle göra! haha

2010-10-01 @ 15:18:57
Postat av: Emma

i varandras sällskap vågade vi ju garanterat hoppa sönder andra barns sandslott och sen skylla på andra iallafall, hahaha!

2010-10-02 @ 15:25:10
URL: http://tightlikeatiger.blogg.se/
Postat av: Jessica

Rebecca: haha, nej men oj, va kul då :D haha, den tiden vill man OFTA ha tillbaka :P

Emma: HAHAh, ah, och gömma kort och måla egna och tro att det var verkligt HAAH, jössös!

2010-10-03 @ 11:27:21
URL: http://mittgreklandsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0