Resor

Godmorgon :)

Eller va? Det är kväll, ojdå. Idag har jag sovit, sovit och hm... sovit. Behövligt efter igår, hade SKITKUL igår. Va på en club i centrum som heter Dreamcity. Satt på VIP avdelningen, mitt bord beställde in några Absolut vodka flaskor och hade det bra. DJ:n va GRYM, tills han började spela grekiska låtar ;) Dit ska jag absolut igen, men får vänta ett tag. Det är dyrt att gå på clubar här i Aten, riktigt dyrt, men grymt kul.

Glömde min kamera igår vilket sög lite grann, Amanda tog dock lite kort, får lägga så ni får se när jag får korten :D
KRAM

Kommentarer
Postat av: Marlene

I've heard about Dreamcity, it's close to Gazi isn't it?

2010-10-31 @ 09:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0