Resor

FREDAG

Har varit med svenska Amanda i centrum av Aten. Vi åt lite grekisk mat på en takvåning mitt i centrum som var hur mysig som helst (bilder kommer upp senare idag eller imorgon), vi strosade runt bland de turisttäta stånden i Plaka och tog en kaffe strax intill de kaotiska shoppinggatorna i Syntagma.

Efter många timmar i centrum så åkte vi till Alimos där jag bor och mötte Breeynn, gick till Starbucks och drack ännu mer kaffe och pratade om allt och ingenting. Sen följde jag och Breeynn Amanda till tramen (spårvagnen) och efter det blev det en snabbis till Breeynn där jag hade lite saker att hämta och sådär.. Tillslut kom jag tillbaka efter en låånglåång dag. Skulle egentligen blivit en utgång med Amanda, men min trötthet tog över, får bli en utgång en annan gång, snart :D


Nu tänkte jag strax gå ifrån dator, göra lite mat och sen kanske ringa min kära systeryster :) Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Elin

Finfin blogg... Kolla gärna in min, och kommentera gärna på www.twilightnews.webblogg.se :)

2010-10-08 @ 21:08:38
URL: http://twilightnews.webblogg.se/
Postat av: Mamma Suzanne

:) Blev det några inköp?

2010-10-08 @ 21:10:53
Postat av: jessica

Köpte ett par vantar, kan du förstå det? I varma, härliga Grekland så åker jag ich köper VANTAR ;) men det va kallt igår... :P

2010-10-09 @ 09:35:48
URL: http://mittgreklandsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0