Resor

everyday life

Ännu en varm dag här i Grekland, men trots det så har jag bara varit inomhus idag, fy på mig, jag som till och med varit ledig sen kl 10... Men har haft fullt upp, har städat på min våning d.v.s. mitt rum, vardagsrum och min toalett och jag har tvättat massa kläder, strykit och är i fullgång med att skriva en receptbok! Det är så svårt att komma på vad man ska laga för mat så jag söker efter massa goda recept på tasteline och matklubben ;D Just nu har jag bara skrivit 4 maträtter, men det kommer mer...





Nu ska jag gå ut en kortis i det fina vädret innan maten är klar.

Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Mamma Suzanne

Vad bra med en ny receptbok!! Då kan du ju även skriva upp alla nya rätter du lär dej där :)Och sen bjuda oss här hemma på det ;)

2010-10-04 @ 17:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0