Resor

30 år!

Idag fyller pappan i familjen 30 år så det blev kanongod frukost med toasts, croissanter och donats och till det självklart en kopp kaffe. Har blivit ett litet kaffefreak här nere, främst tack vare Breeynn ;) Men jag gillar´t :D Till pappan, Lambros hade jag köpt en flaska mousserat vin som present och skrivit ett eget födelsedagskort på grekiska som både Lambros och Teodora blev mycket imponerade av, kul :D Imorse åkte de iväg och de är borta över helgen, Atemis åker med mormor och morfar till Chrisso där de har ett hus och kvar blir jag och Filippa. Men jag är ledig på helgerna så farmorn och pappans syster kommer att sova här och ta hand om Filippa :) 



I förmiddags jobbade jag, gick ut en promenad med Filippa efter hon vilat och stötte på Breeynn och barnet hon tar hand om som heter Nicolas. Så vi gick en sväng genom en park tillsammans, vilket barnen verkade tycka va lika kul som vi tyckte :D Nu är klockan 17.20 här, en timme mer än i Sverige. Jag funderar på att gå ner och äta lite mellanmål, får bli snart.


Ha det fint


Kommentarer
Postat av: Mamma Suzanne

<3 <3 <3

2010-10-07 @ 20:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0