Resor

VAD GÖR JAG UPPE???

Varför skriver JAG ENS detta inlägg? Klockan är halv 6! Har precis kommit hem från flygplatsen, varit där och lämnat av Frida, Jag saknar henne redan.

Borde verkligen sova nu, jag ska upp om timmar, men efter två stora koppar kaffe så känner jag mig inte precis trött. Det kanske inte var så bra idé av mig men när vii väl gick upp förut efter ca timmes sömn så var jag tvungen att bli pigg, fort. Nu ska jag i alla fall försöka sova, för imorgon blir det jobb igen vilket ska bli kul. Jag har inte varit med barnen så mycket denna vecka eftersom jag varit så mycket ledig när Frida varit här.



 Frida och alla andra vi ses om 1 and en halv månad :D
Bilder från denna underbara vecka kommer imorgon.
Så... Godnatt/morgon, nu ska jag sova bums!


Kommentarer
Postat av: Iverrita

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-05-05 @ 11:52:04
URL: http://iverrita.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0