Resor

JULBASAR

Hemma från julbasaren i den skandinaviska kyrkan nu. Bland många greker, svenskar, norskar, danskar och finländare så såldes det allt från finska julmössor till svenska flaggor till norska julkort och till allt mellan himmel och jord (som kopplas med vinter, jul och skandinavien då.)

Jag och familjen åt lussebullar och drack glögg och lyssnade på lite julsånger som spelades, mysigt! Imorgon ska jag dit igen ;) Då är det träff med "Svenskar i Aten-gruppen", blir kul.



Här spelades det låtar som "God jul önskar vi er alla"  och "Det strålar en stjärna".


Detta köpt jag... Mmmm,  SVENSKT GODIS ♥
(Men kan säga er att det inte var första gången jag åt svenskt godis här nere, gjorde det för 1,5 vecka sen för då hade Frida med sin min favvo choklad hit snäll som hon var).



Kommentarer
Postat av: Mam

Julmysoch godisgott- härligt!

2010-11-19 @ 23:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0