Resor

SÖNDAG

Vaknade ganska sent idag och strax efter jag gått upp så ringde Breeynn och frågade om jag var sugen på att gå en promenad längs stranden, självklart ville jag det. När ja väl var hos Breeynn så bestämde vi oss att vi skull gå runt och gå i Voulagmeni istället (ett område ca 20 minuter från Alimos där jag bor), så vi tog spårvagnen dit, gick en sväng och satte oss sen på ett café med helt UNDERBAR utsikt. Sen åkte vi till Glyfada (10 minuter från där jag bor) och åt. Sen blev det ännu mer promenad när vi väl var tillbaka i Alimos, vilket var välbehövligt, jag har varit för onyttig det senaste ;)


Kommentarer
Postat av: Mam

Ser underbart härligt ut!



Kram

2010-11-15 @ 20:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0