Resor

"PUST"!

Var verkligen på "G" med att lägga in bilder från Fridas underbara besök här hos mig i Aten, men nu tar jag en paus. Imorgon kommer resten av bilderna, då bland annat bilderna från när jag firade Fridas födelsedag "lite" i efterskott. Hon fyllde år den 31 augusti och X-antal dagar senare så firade jag henne här med att ta henne till en nöjespark. Så de bilderna kommer och lite mer bilder :D



Tänkte egentligen gå ut och gå nu, men jag skippar det. Har ju knappt sovit inatt, 2 timmar bara! Och 1 timme i eftermiddags eftersom jag lämnade av Frida på flygplatsen inatt. Att jag inte är tröttare än såhär? Förstår mig inte på mig själv och sömn ibland. Nu ska jag nog ta en dusch, lägga mig i sängen, kolla någon film och lipa lite för att jag ska sova själv i natt (skoja), men är ju så van att ha Frida här nu! :D


Kommentarer
Postat av: frida

hahaha sötiiiiiiis, hoppas det gick bra ;b

2010-11-13 @ 02:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0