Resor

HAIR

Efter många om och men om vad jag ska göra med mitt hår så bestämde jag mig tillslut för att färga det lite ljusare. Själv tycker jag det är fint att ha lite mörkare på vintern, men haft mörkbrun/brun såååå länge nu så blev ljust ändå. Eftersom allt stog på grekiska när jag skulle köpa hårfärgen så fick jag fråga efter hjälp och tjejen som hjälpte mig tog en lite ljusare färg än jag egentligen hade tänkt mig men det blir ändå alltid mörkare än förpackningarna så tänkte att det kanske skulle bli bra. När jag kollar på mitt hår i spegeln nu när jag haft i hårfärgen i en kvart (halva tiden) så ser det inte ut som någon skillnad alls, vi får se hur det blir.

(Gammal bild)


Förmodligen blir det även ett besök hos någon frisör nästa vecka, behöver klippa mig och tänkte färga ljusa slingor. Om färgningen jag gör nu blir dålig så blir det inte slingor då färgar jag till brunt redan imorgon igen!


Lägger in bilder sen när färgningen är klar!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0