Resor

HAHAHAHA

Jag och Klara skypar.

Klara säger: Jag ska skicka en fil till dig.
Jessica säger: Men om jag vill ha yougurt då?
Klara säger: Haha, kul.
Jessica säger: HAHAHHAHAHA, jag vet!!!!!

^


Jag och Klara kom även på att det är en månad kvar tills vi träffas!! Det skulle vi fira med en liten bild på oss både. Måste bara berätta om det lite fort.
Vi bestämde oss för att ta en bild då vi skulle va riktigt glada och båda sitter och posar.
Efter liten stund så säger Jag till Klara: Tar du kort?
Klara säger: Nej, gör du?
Jag säger: Nej (och vi båda brister ut i asgarv, hahahah.)
Där satt vi båda och gjorde oss till för kameran och ingen tog ändå kort hahahaha. Puss på dig i alla fall :D OJOJOJ, VAD JAG SAKNAR DIG!!!!


Kommentarer
Postat av: mam

hahahaha

2010-11-22 @ 22:23:26
Postat av: frida

SÖTIIIISAR <3

saknar eeeeeer

2010-11-23 @ 14:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0