Resor

FORTSÄTTNING MED BILDER...

...snart klar med alla bilder från Fridas tid, dags att lägga in några av de sista bara..

Först bilder från när vi var barnvakter förra måndagen.


Nu, bilder från när jag firade Fridas födelsedag "lite" i efterskott, med att gå till en nöjespark.
- Åkte den absolut värsta höjdskräcken jag åkt.
- Blev dyblöta av flumeride.
- Åkte den roligaste snurrkarusellen jag åkt iaf (annars brukar jag må pyton av massa snurrande), slutade dock i lite huvudvärk, lite måilla känslor och att nacken var pain men ;)


(Matbilderna är från dagen efter när vi var i Glyfada på mitt favoritmatställe här :)9

Kommentarer
Postat av: frida

fina bildkollage du har gjort bebiiiis:)

saknar dig som fan redan, blir deppig av att vara här hemma.. vill vara hos dig och i underbara grekland!!!!!!! men vi ses snart igen gullunge <3 LOVE YOU!

2010-11-13 @ 01:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0