Resor

BILDER FRÅN EN UNDERBAR HELG


Kommentarer
Postat av: Josse

åh, vad fint det ser ut att vara!!:)

2010-11-02 @ 13:13:44
Postat av: Christine

2010-11-02 @ 16:56:43
Postat av: Christine

Oj, jag råkade klicka enter, haha, förlåt!



Jag ska flytta till Aten i början av december eller möjligtvis slutet av november! Om allt går som det ska börjar jag plugga grekiska där :D Så den 16 åker jag bara ner för att umgås med min pojkvän som bor där nere, ta lite semester och försöka ordna någonting med skolan jag skulle försöka ta mig in på :) Sen får vi se hur länge jag stannar, men jag åker nog tillbaka till Stockholm efter den 20 någon gång, jag måste ju fixa med kläder och allt möjligt haha.. Det är ju inte lite som ska ner och man måste ju prioritera och ha sig >.< haha åh i-landsproblem!

2010-11-02 @ 17:03:11
URL: http://faxingsthlm.blogspot.com
Postat av: mam

Härliga bilder :)

2010-11-03 @ 15:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0