Resor

Ännu en dag har gått innan man knappt har hunnit blinka



Idag är det onsdag och ännu en "jobbardag" har gått, d.v.s. ännu en dag i Grekland, Aten som au-pair och ha dagarna fylld med barn, lekar, grekiska och allt möjligt.

Efter jag jobbat klart runt 9 tiden ikväll så kom Breeynn över en sväng, hon har varit sjuk i några dagar men nu var hon lite bättre igen som tur är. Vi hyrde en film men har tyvärr ingen aning om vad den hette (mitt minne är inte så bra, det går in i ena örat och ut genom det andra). 



Imorn ska jag fira thanksgiving med svenska Christine och 4 amerikaner, Breeynn, Roosa, Alexandra och Spyros. Det ska bli riktigt kul att få se hur amerikanerna firar denna speciella högtid. Men berättar mer om allt det imorn, för nu ska jag kolla på ännu ett avsnitt av Bartenderskolan på tv3 play. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: mam

Hej på dej!



Vad kul att fira Thanksgiving- det låter intressant att få vara med på :)

Här hemma är det fullt av snö och idag fortsätter snöandet och är kallt, mindre kul tycker jag :(

Kram

2010-11-25 @ 08:01:42
Postat av: Lavranshedvig

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-03-08 @ 09:46:01
URL: http://lavranshedvig.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0