Resor

22.08

Oj, vad klockan går. Jag som hade tänkt att gå en promenad börjar nu tveka rätt mycket på det. Äh, får bli lite träning här i rummet, blir bra.

Haft en jättebra dag kan jag säga. När Artemis kom hem från dagis så lekte vi Madicken i 700 år, hon ÄLSKAR Madicken. Så vi brukar härma varenda ord de säger i filmen och hon rättar mig direkt om jag säger minsta fel, haha. Det var jag som visade henne Madicken filmen första gången och sen dess har hon varit heeeelt fast vid det. 

Efter det så målade jag och Theodora barnen till katter och hade klosstävlingar, mysigt. Kvällen avslutades med att jag läste lite böcker för Artemis (de två böckerna som Frida tog med, skitbra måste jag säga Frida!! Det tycker både jag och Artemis :D).


Kommentarer
Postat av: [SJUKA TANKE]

Satan vad gulligt, försöker lära mina ungar här i England att tycka om dem filmerna men dom sätter sig bara på tvären. Så går det när man väljer att ta hand om busiga 5 åriga pojkar! ;o

2010-11-15 @ 21:45:30
URL: http://sjukatanke.blogg.se/
Postat av: Frida

viiiiilken tur :D

även morris-boken? HAHA

2010-11-17 @ 19:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0