Resor

19.00

Sitter här med datorn i knät, beredd att slänga den åt sidan för att strax bli upphämtad av Breeynn. Hon har varit sjuk ett litet tag nu och när Breeynn är sjuk får hon sug efter olika saker, som t.ex. i söndags då hon var vrålsugen på mexikanskmat eller som idag, McDonalds!!!! Jag har ätit donken 2 gånger här på ca 3,5 månad. En gång efter jag festat då jag knappt åt maten och en gång när Frida var här. Men snäll som jag är så ställer jag upp för min kära vän, så vi ska till donken strax...

Sen ska vi på middag hos Alexandra, mest för att se hennes nya och (snygga, har man hört) lägenhet. Ska bli spännande.





Nu ringde Breeynn, Oops, dags för mig att skynda på!!!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0