Resor

Nya möjligheter

Tittade tillbaka på min gamla blogg lite idag, håller nämligen på att göra en film om mitt år som jag ska publicera i slutet av året, hihi. Ett av mina lite udda intressen är väl att göra småfilmer, och jag kan säga som så att den bästa filmen jag gjort är ju absolut filmen från Magaluf 2010. Tyvärr så tänker ej visa den, den är nämligen varnad för känsliga tittare ;)


I alla fall! Hittade en lista som jag gjort den första januari iår om saker jag skulle lyckas med och jag kan med ett leende på läpparna berätta att jag lyckats!.

Detta skrev jag då:


"2010 är mitt år, det känner jag på mig ;)

Iår ska jag:  

  • Fixa 15 MVG
  • Få jobb utomland
  • Få ett bra jobb i vår i Falköping
  • Ta körkort
  • Börja träna på riktigt igen
  • Gå på alla studentfester
  • Ha en grym student
  • Åka på studentresa med tjejerna
  • Göra något helt galet
  • Göra någon helt galen
  • Göra något helt nytt. "

 

Varför satte jag inte 2010-målen högre undrar jag nu, det där var väl ingen svår match? ;)

- Fixa 15 MVG skulle jag, jag fixade mer än det, moahaha.
- Jobb utomlands, CHECK! Arbetar som au-pair i Grekland, det kunde ej bli bättre!
- Få ett bra jobb i vår, det fixade jag absolut, hade 4 jobb i våras ;)
- Körkoret, lätt som en plätt fixade jag det i slutet av januari.
- Träna på riktigt... det är väl denna jag ej fixat korrekt, får bli hårdare år 2011!!!!
- Alla studentfester, alla utan en eller två som var i Skövde, men Falköpings studentfester var ändå mkt bättre enligt mig :D
- Studentresa, MALLISBABY!
- Något helt galet, flytta till Grekland är rätt galet, eller boka en Romresa med en amerikan är också rätt urspårat :D 
- Någon helt galen, hahaha, I've u in my mind :P
- Något helt nytt, jag har gjort MASSA nya saker!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grymt!

2010-12-21 @ 08:54:06
URL: http://johannsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0