Resor

Rom dag 2 - del 1

Nu kommer mer bilder från Rom, alltså från i lördags. Vi åt frukost på hotellet med vår roomie och sedan bar det av på äventyr för mig i Breeynn. Efter i stort sett ingen sömn alls så hoppade vi på en "Hoppa på och hoppa av-buss", vilket var riktigt lyckat. Som ni hör på namnet så kunde man hoppa av bussen när man ville och hoppa på när man ville, detta under 24 timmar. De släppte av en på alla ställen som var värda att se, så detta blev en otroligt kulturelldag, men när man är i Rom så är detta ett måste.



Colosseum, HELT FANTASTISKT! Måste bara berätta en liten sidestory!!! Jag och Breeynn står och beundrar Colosseum och jag kollar lite runt mig på människorna och stannar upp med ett ryck och säger till Breeynn.
- Gud, mitt hjärta nästan stanna för ett tag, jag trodde jag kände igen den där killen där först.
Jag tittar mer och mer och känner att ju längre bort han går, ju mer tror jag att det är han och enligt Breeynn så lät jag ungefär såhär: Är det han? Ne, det kan det inte vara, men va, det är han va? Tror du det? Nejnej, hur stor är chansen, ne, nu är jag säker, eller, nej osvosv.
Det visade sig tillslut att det var han jag trodde, en kille som kallas Fille som bodde på samma hotell som mig, Sandra & Sofie i somras när vi var i Magaluf som vi brukade förfesta med. Ibland är världen bara FÖR liten. Träffar denna svensken i Spanien först sen Italien, fast både är från Sverige, jössös.. :P



Vi hoppade på bussen igen och åkte vidare till mer intressanta ställen.

Kommentarer
Postat av: sofie

fin du är gumman och vad underbart de ser ut :D snart kommer du hem till trista falköping. :D wohoo!

2010-12-15 @ 20:14:17
URL: http://nattstad.se/sofiewetterbrandt
Postat av: mam

Jättefina bilder :)

2010-12-15 @ 20:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0