Resor

PUSS!


Kommentarer
Postat av: FARFAR

Det ser ut som du har kommit till en underbar familj. Farmor och jag kollar dina sidor VARJE DAG. Här i Falköping är det vinter på allvar. FFK har 20-Årsjub. i morgon (lördag). Förmodligen får jag någon form av uppvaktning. Idag har farmor gjort pannkakor till Hanna hon älskar dem - kanske något för 'dina' barn. Puss och många kramar F o

2010-12-03 @ 19:18:44
Postat av: Anonym

2010-12-03 @ 19:34:54
Postat av: jessica

Jaa, det är bara fint här farmor o farfar! Va kul att ni kollar så ni vet vad jag har för mig :D Åh, spännande, hoppas du fick en bra uppvaktning. Ja, pannkakor går alltid hem :D ha det jättebra!!! puss på er!

2010-12-05 @ 13:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0