Resor

Måste erkänna att jag är grymt bra på att...

...fastna vid datorn!!!!!!


Jag ska duscha, städa klart och packa det sista, men på något konstigt vänster så kommer jag ingenstans. Snaaaart ska jag gå, vääldigt snart. Robin håller bara på att hjälper mig med lite Sportify stuff så förhoppningsvis ska detta älskade program funka här hos mig i Grekland snart :D.


Btw, vill bara säga att mina värdföräldrar är otroligt gulliga. De var på mig om och om igen och frågade om jag hade tillräckligt med pengar till Rom. Så gulliga är de :D

 


Kommentarer
Postat av: Robin

snyggast är vi!

2010-12-10 @ 15:45:17
Postat av: Tommy

gött att han hjälper dig lite :) föresten det var du som la till mig på min youtubesida va? :) kram ha det toppen i Rom!

2010-12-11 @ 20:01:19
Postat av: Tommy

Gött att han hjälper dig med spotify :P föresten var det du som adda mig på min youtubesida? =) ha det toppen i Rom! kram på dig lillasyster

2010-12-11 @ 20:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0