Resor

JULSTÖK I ATEN!

Jag bara älskar allt julstök. Kartonger med julsaker, granen som ska fram och pyntas, julblommor, adventsljusstakar, adventskalendrar, julkalendern, juldukarna som ska fram, lussekatter, pepparkakor och den självaste julmusiken. Igår var en sån dag, helt underbar.



Vi började klä granen, tog fram julsaker, lyssnade på julmusik och åt pepparkakor först. Efter det så gick Artemis till hennes mormor och bakade lussekatter och jag gick och hämtade henne sen och fick smaka, MUMS!


Kommentarer
Postat av: mam

Ååååå vad mysigt :). Nu ska jag baka lussekatter, men strösockret var slut så ska slänga mig iväg i all hast och köpa ;)



Kram

2010-12-07 @ 11:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0