Resor

JUL!

Här kommer äntligen bilder från julafton & annandagen då jag firade jul med min kära släkt.



Bilder från julafton, hemma hos farmor och farfar. På korten jag, mina syskon & kusiner. Kollade på Kalle Ankas jul, den årliga traditionen :D


Lite bilder från när tomten kom på besök, lite släktingar vid bordet, farfars söta tomte osv.


Och lite bilder från julklappsöppningen.





Här är lite bilder från Annandagen, hos mormor och morfar. Lite bilder på mig + mina släktingar.


Sen kom tomten och det blev julklappsöppning även denna dag. Tur att man har varit snäll iår så man fick många julklappar av tomten :D

Kommentarer
Postat av: Mam

God Jul!!

Vilken härlig jul och fina foton ;)

2010-12-29 @ 13:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0