Resor

I Sverige

Idag kom jag fram till efterlängtade Sverige. Björn, Klaras pappa skulle hämta upp oss på flygplatsen men han var inte ensam. Frida var också med och överraskade mig så otroligt mycket :D Så tårarna föll redan där, av lycka så klart ;)



Kan också meddela att det är en mycket glad Jessica som skriver detta inlägg, jag har haft en kanonbra dag. När jag kom innanför dörren möttes jag av en gråtandes mamma som också fick mig att fälla tårar. Sen kom min brors flickvän hem till mig och mamma och åt, mycket kul att träffa henne också. Efter det så träffade jag min syster Josefine på stan och även en del kompisar, vilket betydde massa kramar. Efter det åkte jag till Sofie där även Sandra befann sig = ännu mer kramar, sen kom Fanny och Stina = mer kramar. Sen åkte jag till mina kusiner och sa hej till dom, underbart att se dem. Till sist så träffade jag även min kära bror och pappa. Jag kan säga såhär, dagen har varit full med underbara människor som fällt tårar av glädje, vilket gör mig så otroligt lycklig.




Imorn är det julafton och jag kan verkligen inte förstå det. Ska bli så otroligt kul att träffa farmor, farfar och min faster som jag ej träffat idag. Och på Annandagen ska ja träffa mormor, morfar, min moster, kusin m.fl vilket också ska bli underbart kul. Och Ida kommer hem från Egypten den 28de, hon är också otroligt efterlängtad + en hel del mer vänner, haha, jag skulle kunna skriva alla jag vill träffa i en oändlighet.




Nu ska jag försöka avsluta detta inlägg, men först vill jag bara säga ett stort TACK till alla mina vänner och familj för en underbar dag! TACK <3


 

 


Kommentarer
Postat av: frida

ÄÄÄNTLIGEN ÄR DU HEMMA IGEN <3

i love you!

2010-12-24 @ 12:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0