Resor

FLYG FULA FLUGA FLYG

Det är en nervös Jessica som skriver detta inlägg, om en timme kommer min taxi till flygplatsen sen får vi se hur långt jag kommer. Pga snöovädret som blir värre och värre i Europa så är som sagt i tidigare inlägg, många flyg inställda. Just nu står det att både mitt flyg till från Aten till Amsterdam och Amsterdam till Göteborg ska gå, vi får bara hålla tummarna på att det inte ändrar sig.

Jag ska ju träffa Klara i Amsterdam, hon åker från Tyskland, vi får hålla tummarna på att hon också kommer dit. Klara är dock väldigt lugn och säger "Såklart att vi kommer komma hem Jessica!". Visst är det bra att tänka positivt men jag tror att jag ska tänka lite negativt OM det skulle vara så att vi faktiskt inte kom hem.


Jag fick i alla fall en julklapp av min dundersöta värdfamilj idag, den sparar jag ifall det skulle bli så att man befinner sig på någon flygplats på julafton!!!! ;)




Så, GOD JUL! (om jag ej hinner skriva något), annars, PÅ ÅTERSEENDE INOM EN SNAR FRAMTID! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0