Resor

Dagens i-landsproblem

Här sitter jag och funderar och funderar. Mamma frågade mig för någon dag sedan vilken svensk mat jag vill ha när jag kommer hem, om hon ska köpa något speciellt och så där. Saken är den, att jag vet verkligen inte vilken svensk mat jag saknar mest! Visst är mitt liv jobbigt (skämt å sido).

Vad saknar jag? Hmmm... jag saknar min släkt och mina vänner, that's it ;) Nej men, svensk mat överhuvudtaget kommer bli som en fröjd för smaklökarna.



Egentligen är det mest bara småsaker som man saknar, som t.ex. hur pizzorna smakar i Sverige jämfört med i Grekland (btw, jag ska köpa fetaste vesuvion med kebabsås och pommes på Valle när jag kommer tillbaka, och den som vill får joina), man saknar vissa kryddor och såklart sina favvorätter. Att äta julmat kommer också bli grymt gott, det var ett helt år sen sist *hihi*.
Nog pratat om mat nu! Ha det grymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0