Resor

Dag 06 – Min dag

Lördag den 18 december är det idag och jag har haft en bra, lugn lördag. Tog det ganska lugnt hela förmiddagen sen dammsög och skurade jag min lägenhet. Efter det kände jag att det var dags för att köpa de först julklapparna eftersom det är julafton om 5 dagar. Så har varit och köpt en julklapp idag i alla fall, får försöka få mer inhandlade imorgon.


Just nu befinner jag mig hemma hos Breeynn med henne och Nicolas (barnet hon tar hand om). Han ska väl lägga sig om en liten stund sen blir det förmodligen filmkväll för oss två.




Kommentarer
Postat av: Anonym

dammsugade, haha :D

2010-12-19 @ 13:16:03
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0