Resor

COLD WORLD

"Här är det extremt kallt- de sa på skaraborgs-TV i morse att Kymbo hade haft - 29 grader i natt. Min jobbar kompis från Stenstorp hade - 25,5 i morse och i Åsle hade det varit - 26!!!! Det är ju inte klokt!! Jag har köpt mig ett par termobyxor- det var skönt men behöver varma vantar- skinnhandskar är iskallt."

Detta skrev min kära mor till mig igår, jag kan nog inte fatta hur kallt det egentligen är där "hemma". Jag som tycker att det börjar bli kallt här i Grekland då det är sådär runt 20 grader!!!



Absolut dags att plocka fram både fliströjan och termobrallor när jag kommer hem till mina söta tjejer och iskalla Sverige, Brrrrr!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja, här har vi det bra kallt! Du kommer få en chock när du kommer hem ;)

Vad fin du bleve i håret!

KRAM



2010-12-02 @ 15:25:31
Postat av: mam

Ha ha....ja det skrev jag :) Och nu har det börjat snöa igen!!! :(

2010-12-02 @ 18:13:02
Postat av: frida

kommer bli så jäkla grymt när alla tjejer är samlade på juldagen och nyår :D:D:D

2010-12-02 @ 20:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0