Resor

ÅRSRESUME - part 1

Januari.
Året började halv skakigt. Det var mycket i skolan och pressen var hög, trots detta så ville man hinna med ALLT. Alla studenfester och allt annat kul som var runt omkring en. Jag fick körkort denna månaden också, great!
Lite bilder från januari.




Februari.
Festen fortsätter, i februari festade jag och mina vänner loss på 100dagars (100 dagar kvar till studenten) och en massa andra fester. Skolan fortsätte i tuffa tag, men det gick bra. Jag var också på den värsta men absolut mest lärorika arbetsintervjun i mitt liv där jag träffade vänner för livet. Jag måste bara berätta om den för er som ej vet om det.
Intervjun var i Göteborg som barnunderhållare, vi var 60 pers på intervjun och inför dessa 60 främmande människor så stod jag och hade hand om tävlingar på 5 språk, jag använde mig av svenska, engelska, tyska, franska och spanska. Jag stod även och ledde dans inför dessa människor, intervjuade folk och hade rollspel, jössös vilken dag. Jag fick inte jobbet, men det gjorde mig absolut ingenting, jag ville inte ens bli barnunderhållare. Jag trodde det var barnledare.
Så, fortsättning om februari, jag jobbade en del hos min pappa denna månaden och min urhäftiga vän och hennes tjejgrupp Timoteij sjöng sig direkt vidare till finalen i Melodifestivalen!!




Mars.
I mars så blev min och Fridas projektredovisning klar, tjoho! (Alla som går i 3an på gymnasiet ska i ett år ha hand om ett större projekt och i mars var det dags att redovisa vad man tillbringat 100h av 3ans skoltid åt.) Vårt underbara projekt om ungdomsproblem eller vad vi nu hade blev klart. Jag var på arbetsintervju på Skara sommarland som jag fick med tackade nej till, alldelses för dålig lön på det stället + att jag jobbat där tidigare och man vill ju utvecklas med annat jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0