Resor

28 december

Kom precis hem från min kära vännina Sofie. Jag har färgat hennes hår och måste säga att resultatet blev enastående. SjukSandra var där också, så vi pysslade om henne lite smått, åt pizza, chips och var riktigt tisdagsnyttiga.



Nu ropar mamma och pappa där nereifrån att de vill att jag ska komma ner, men jag är hellre här i mitt rum och luktar på blommorna (citerar en viss tjur). Nej, men jag har börjat mitt Harry Potter maraton nu och tänkte jag strax kolla på den tredje filmen, kollade klart den andra imorses.



Slutligen, ikväll kommer Ida hem från Egypten, så imorn blir det både lunch och fika på stan med den saknade flickan. Cissi och Klara ska jag också träffa imorn så detta blir great. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0