Resor

20.38

Har blivit bjuden hem till Breeynn för äta mexikanskt ikväll, så just nu håller jag på att stressa lite för att hinna dit till kl 21, men eftersom jag hinner blogga så kanske jag inte har så bråttom eller? ;)


Har i alla fall varit i Glyfada lite ikväll, all by myself. Var i stort behov av lite saker så jag åkte dit en kortis. Ikväll blir det som sagt till Breeynn och käka och efter det så ska vi till Christine och Fotis och dricka vin sen blir det ev. en liten lugn utgång.



Dags att skynda mig!!!!


MISS U SANDYCAN! =)


Kommentarer
Postat av: Sandy

Baaaah! Saknar att fucka ur med dig :( <3

2010-12-04 @ 02:10:48
URL: http://sandraagustavsson.blogg.se/
Postat av: amanda

finns det en chans att man kan ta en lugn utgång i aten? :) hälsa bree. saknar er! och hörs vi inte så får ni ha det riktigt jävla bra i rom :D

2010-12-04 @ 04:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0