Resor

Jessica&Klara on Skype

Precis haft ett videosamtal med min otroligt nära vän Klara i över en timma. Prat, prat, prat, hade nog kunnat prata hur länge som helst egentligen. Klara är i Tyskland som au-pair just nu så jag frågade henne hur hon gjort med internet, hur första dagarna gått till och så vidare och så vidare. Alltid kul att höra från någon annan som varit i samma situation som jag kommer hamna i om bara 2 dagar (1,5 om man ska va petig) ;).

Lite bilder
Först Klara och en av killarna hon tar hand om, sen min Klara, Klaras rum och så avslutar jag självklart på en bild på Klara och mig på ett hörn då... ;)



SAKNAR DIG <3 :D


Kommentarer
Postat av: klara

Saknar dig med gumman! Underbart at höras och typ ses via skype också! ;)<3

2010-08-25 @ 11:24:25
URL: http://mittaupairliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0