Resor

In Athens

Forsta dagen
Mamman hamtade mig pa flygplatsen sedan akte vi hem till deras hus (jattefint!) och dar fick jag traffa barnen, mammans bror, pappans syster och farmorn till barnen. Vi at en jattegod rulle med kyckling, tomat, ost osv, kommer inte ihag vad den kallades men.. Gjorde aven min forsta babysit igar sjalv, dock bara en kortis ;)

Andra dagen
Vaknade och at frukost med hela familjen, traffade da pappan forsta gangen och jag maste saga att det kanns jattebra med hela familjen. Detta kommer verkligen funka :) Jag, mamman och barnen har varit ivag och handlat lite nu pa formiddagen och atit honunusmelon (peponi)och vattenmelon (karpouzi), mums.

Har fatt lana familjens dator nu, har inget internet pa min, men det ska jag forsoka fixa nasta vecka om jag kan, kan va lite kul att ha ;)


Vi hors!
KRAM Jessica


Kommentarer
Postat av: Emma

skönt att höra att du har det bra din lilla korv :) när du har fixat internet kanske vi kan höras på msn och bestämma lite om din design? glömde ju helt av det innan du åkte..



puss!

2010-08-27 @ 16:18:13
URL: http://tightlikeatiger.blogg.se/
Postat av: Ida

Heej min fina! skönt att allt verkar funka bra och att du kom ner säkert! här hemma är allt i full gång med insparken och jag sitter här och slappar.. har varit så bakis idag men gårdagen var askul! vi hörs på skype! puss&kram <3

2010-08-27 @ 18:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0