Resor

en vecka kvar

Om en vecka denna tid så befinner jag mig i Aten och hos min värdfamilj, PIRRIGT!
Kan ju berätta lite mer exakt vart jag kommer bo. Jag kommer bo utanför Aten i en förort som heter Alimos, vad jag sett på bilderna så verkar det kanonbra. Det ska bli otroligt spännande att komma till Aten, det är ju ett ställe man absolut måste åka till någon gång i livet, och jag får uppleva Aten på detta sättet, det kan inte bli bättre!

Var hemma hos min syster nyss, hon hade sin vän Elisabeth där och hennes barn Moa 1,5 år gammal och hur söt som helst. Känslan att jag faktiskt kommer ta hand om små barn snart känns hur kul som helst, jag älskar barn :)

Karta på Aten området och Alimos
(där den röda stjärnan är)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0