Resor

Dag 6

Vilken dag! Gick upp klockan åtta då jag började "jobba", mamman gick till jobbet och jag, pappan och barnen åt frukost. Har glömt att berätta om barnen, de är två flickor kan jag säga, 1 år och 4,5 år gamla och hur söta som helst :) Sen gick pappan till jobbet och farmor kom, henne är det svårt att kommunicera med, hon kan inte engelska och jag kan absolut inte grekiska... än ;) Sen tog i alla fall en LÅNG promenad, vilket inte var meningen, men råkade gå lite vilse men hittade tillbaka ;P Sen har jag, farmorn till barnen och barnens faster varit på en lekplats på eftermiddagen och haft det bra och varmt!!!! Och kvällen avslutades kanon, har varit hemma hos mammans bror och ätit med nästan hela släkten. Grillad kyckling, bönsallad, bröd och massa annorlunda grönsaker som vi knappt har i Sverige men som är jättegoda, och annorlunda. Och öl till det ;)

Känns mer bekvämt att vara här för varje dag som går, man lär känna området och människorna bättre och lär sig lite små ord på grekiska m.m. Ha det fint Sverige och ett stort grattis till min underbara Frida som fyller år idag <3

Bild jag tog när jag var ute och gick i förmiddags. Och en på mig och födelsedagsbarnet ;)


Kommentarer
Postat av: friiida

tack gumman!

love u <3

2010-09-01 @ 22:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0