Resor

dag 3

Dagen har varit toppen! Vaknade en timme senare an tankt, men sa kan det bli nar man ar trott ;) Jag, pappan, ena barnet jag tar hand om och hennes kompis akte och badade i Vouliagmeni imorses, som ligger precis i utkanten av Aten. Hur fint som helst, ca 35 grader och vattnet maste varit ca 24 grader eller nagot, for varmt var det! Fick kanske 30 liter saltvatten i ogonen nar jag var en bil som behovde tankas nastan hela tiden enligt tjejen jag tar hand om ;) sa sot! Sedan akte vi tillbaka till huset och at kyckling med olivsas och ris och drack vin till. Jag har aldrig atit oliver, men har i Grekland kommer man inte undan och nu har jag till och med borjat gilla det, toppen ;)

Ha det bra! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0